ایده زیست نوترکیب

در حال نمایش 28 نتیجه

معرفی شرکت ایده زیست نوترکیب

موضوع فعالیت شرکت سهامی خاص ایده زیست نوترکیب تولید محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی بیوتکنولوژی مولکولی مهندسی بافت محیط‌های کشت سلولی می‌باشد. این شرکت در سال 1389 به‌صورت رسمی تأسیس گردید. محصولات این شرکت با برند بایو ایده bio-idea به بازار عرضه می‌شود.

زمینه فعالیت

شرکت ایده زیست نوترکیب تحت برند بایو ایده در زمینه تولید و آماده‌سازی انواع محیط‌های کشت سلولی DMEM و RPMI و HAMS و MEM، مکمل‌های محیط کشت سلولی نظیر FBS و HEPES و ال – گلوتامین و پنی‌سیلین/استرپتومایسین، بافرهای کشت سلولی نظیر PBS و HBSS و DMSO و آب خالص کشت سلولی، آنزیم‌های کشت سلول نظیر تریپسین -EDTA و همچنین فراهم‌سازی تجهیزات پلاستیکی آزمایشگاهی فعالیت می‌کند.

کنترل کیفیت

در حال حاضر برند bio-idea درحال‌خدمت رسانی به بیش از سیصد مرکز علمی فعال در زمینه سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در سراسر کشور می‌باشد. این شرکت یکی از شرکت‌های باسابقه در زمینه تولید و آماده‌سازی انواع محیط‌های کشت سلولی، مکمل‌ها، بافرهای کشت سلولی می‌باشد. اعتبار چندساله‌ی این محصول و رضایت مراکزی که از محصولات بایو ایده استفاده می‌کنند کیفیت محصولات این شرکت را تضمین می‌کند.

شرایط تحویل محصول

محصولات برند بایو ایده 24 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شود. با توجه به وارداتی بودن بخشی از مواد اولیه تولیدات شرکت ایده زیست نوترکیب قیمت برخی محصولات پس از استعلام مشخص می‌گردد. همچنین در شرایطی ممکن است برخی از محصولات سبدکالایی آن موجود نباشد که پیش از تایید سفارش از طرف مجموعه وندیداز به مشتریان اطلاع داده می‌شود.