طرح کاربر طلایی

پلتفرم آنلاین وندیداز علاوه بر اینکه فضایی را جهت معرفی محصولات برندهای متنوع کالایی در نظر گرفته است دارای یک بخش علمی آموزشی می باشد که در نظر دارد آن را نیز با بهره مندی از توانمندی های سرشار محققان ایران عزیزمان غنی سازد تا تمامی محققان سرزمینمان با به اشتراک گذاشتن توانمندی های علمی خود با دیگر محققان به رشد علمی هرچه بیشتر این جامعه تحقیقاتی و دانش محور کمک نمایند.

در همین راستا و جهت رسیدن به این مهم، طرح انتخاب کاربر طلایی از طرف مجموعه وندیداز کلید خورد که نحوه ی شرکت در این طرح به صورت زیر است:

1- در قدم نخست محقق یک محتوای علمی- آموزشی مرتبط با علوم زیستی و آزمایشگاهی آماده کرده و به مسئولین شرکت وندیداز جهت بارگذاری در سایت وندیداز تحویل می دهد.
2- مطلب آماده شده با نام محقق در سایت وندیداز منتشر می شود و سایر کاربران سایت وندیداز می توانند مطلب را مطالعه کرده و آن را از نظر نگارشی، جذابیت مطلب و محتوای علمی مورد داوری قرار دهند.
3- در مرحله ی آخر مطالب علمی آماده شده مورد داوری برخی از اساتید همکار دانشگاهی قرار گرفته و از نظر صحت محتوای علمی به آن نمره ای داده می شود.
4- در نهایت مقاله ای که میانگین نمره ی دریافتی آن از سمت کاربران (با ارزیابی کامنتهایی با محتوای مثبت، منفی و یا خنثی زیر محتوای فرد و همچنین تعداد کامنت های گذاشته شده، از سوی تیم وندیداز اعلام می گردد) و داوران سایت وندیداز بالاتر باشد به عنوان مقاله برتر و کاربری که آن را آماده کرده است کاربر طلایی می باشد.

در طرح کاربرطلایی یک نفر برنده ی جایزه ی نقدی به ارزش 10 درصد مبلغ جذب شده از فروش این طرح میشود و سایر شرکت کننده ها یک بسته آموزشی جامع هدیه میگیرند …

  • برای مشاهده جزئیات بسته آموزشی جامع و ثبت نام در طرح کاربرطلایی اینجا کلیک کنید

توجه : کاربر طلایی در تاریخ 1 تیر 1399 اعلام می گردد.

10 امتیاز هدیه تنها به کاربرانی که تا 10 دی ماه در این طرح ثبت نام نمایند