قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی وندیداز به شرح زیر است. توصیه می‌شود پیش از ثبت سفارش در سایت وندیداز این صفحه را به‌دقت مطالعه فرمایید.

از نظر حقوقی، در معاملات سایت وندیداز، فروشگاه اینترنتی وندیداز به‌عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش‌دهنده به‌عنوان خریدار تلقی می‌شوند. فروش محصولات بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که کاربر سفارش‌دهنده آن را در سایت وندیداز درج نموده است. قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی وندیداز به شرح زیر می‌باشد:

مقررات مربوط به سفارش محصولات :

  1. کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به‌درستی وارد کند. این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تأثیرگذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی‌دقتی در این مورد تماماً متوجه شخص کاربر می‌باشد.
  2. در بخش کد ملی کاربر می‌بایست کد ملی صحیح خود را وارد نماید زیرا فاکتور رسمی بر مبنای اسم و فامیل و کد ملی که شخص در سایت وارد نموده است صادر می‌شود و امکان تغییر فاکتور بعد از صدور فاکتور و ارسال محصول وجود ندارد.
  3. درصورتی‌که می‌خواهید فاکتور رسمی به نام شخصیت حقوقی (دانشگاه، مرکز درمانی و …) صادر شود اطلاعات رسمی آن را در بخش توضیحات وارد نمایید.
  4. باتوجه‌به نوسانات نرخ ارز و وابستگی محصولات آزمایشگاهی به آن کاربر موظف است از طریق چت آنلاین سایت و یا بخش تماس با ما از آپدیت بودن قیمت محصول اطمینان حاصل فرماید و در غیر این صورت فروشنده می‌تواند محصول را بعد از دریافت ما به تفاوت قیمت روز به آدرس مشتری ارسال نماید.
  5. کاربر می‌تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود را لغو کند.
  6. سفارش‌های پرداخت شده تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر سفارش توسط مدیریت وندیداز لغو شده و مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش‌دهنده اضافه خواهد شد.
  7. بعد از پردازش و ارسال سفارش به‌هیچ‌وجه امکان لغو آن وجود ندارد.
  8. محصولات دسته شیمی و مواد مصرفی کاملاً ضمانت شده ارسال می‌شوند و کاربر می‌تواند در صورت عدم کیفیت محصول آن را مرجوع نماید. در این حالت بعد از دریافت کالای برگشتی هزینه کالا و جابه‌جایی آن به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش‌دهنده اضافه خواهد شد.
  9. محصولات سایر دسته‌ها باتوجه‌به اهمیت حفظ زنجیره سرمایشی در جابه‌جایی محصول به استثنا چند مورد که در توضیحات محصول ذکر شده است، ضمانت مرجوعی ندارند.
  10. کاربر در صورت تمایل به عودت کالا باید در نحوه بازگرداندن کالا دقت کند تا کالا سالم به دفتر وندیداز برسد. برای این منظور توصیه می‌شود از خدمات شرکت پست یا باربری‌های مطمئن استفاده کنید.
  11. دستورالعمل‌های ارسال و تحویل مرسولات.

زمان ارسال محصولات خریداری شده از فروشگاه وندیداز، در تهران بعد از ثبت قطعی سفارش به شرح زیر می‌باشد.

  •  ارسال کالا پس از تایید واریز وجه 48 تا 72 ساعت کاری

هزینه پیک در سراسر شهر تهران مبلغ 50 تا 100 هزار تومان می‌باشد.

پس از نهایی نمودن خرید و واریز موفقیت‌آمیز وجه، مرسولات اعزام به شهرستان پس از 48 تا 72 ساعت کاری به کالا بر تحویل و به مشتری اطلاع داده می‌شود. بنا بر نوع کالا (سرمایشی یا غیر سرمایشی)، مرسولات شما با اتوبوس، کالا رسان، هواپیما و … ارسال می‌گردد و در نهایت هزینه پیک به طور کامل توسط مشتری پرداخت می‌شود.